Thursday, February 11, 2010

coffee talk :D

SyanizaSufian,
entry terbaru kau?
indah bahasa.
aku sukaa.
tapi pada aku,
apa salah berubah untuk jadi terbaik sayang?
ye,tiada yang sempurna,
aku, kau, dia, meraka, kalian, kita,
tapi aku percaya,
pada kesempurnaan,
namun aku kabur tentang cacat cela sendiri.
aku kagum.
kagum pada si-penerima-seadanya.
cukup kagum.
mereka hebat.sungguh.
tapi malangnya hanya yang minor sahaja.
lain nya hanya tahu cacimaki,
hinadina,kutukmengutuk.
dan aku hairan yang amat sangat
pada si-tidak-menghargai.
mereka pun sangat hebat.
oh, tidak.
maaf..
aku terlalu bnyk bermadah.
sebelum kata seerti khilaf.
hakunamatata,
terimakasih ingatkan
hampir terlupa.
ENOUGH
lihat sisi*
ada kau, terima kasih,
aku hargai kenali kau.
:D

3 comments:

  1. berubah tk salah syg,
    tpy biar ikhlas, tulus dr hati, ats kerelaan diri.
    bukan semata kerana org laen.

    dan cela kau, itu guna teman.
    cela kau yg nmpk dia. yg tahu.
    mintk dia tegur yg mana patut.
    dia ckup sejati klaw dia tahu.

    hidup kau, tanpa mereka, masih spt biasa, bukan?
    bkn tnpa mereka, kau hilang satu deria.

    selagi ada yg masih trima kau kerana kau,
    kenapa mesti kau berhenti menjadi kau, bukan begitu?
    :)

    kenali kau, sgt best.
    kau hebat, kau ajar aku benda baru.
    trima kasih sepuluh juta :D

    ReplyDelete
  2. oi
    kau ni bermadah cukup indah
    hahah
    nk dtg umah aku ke x ni?

    ReplyDelete
  3. syan: oho. terharu. :") thanks. emmm,tak hilang satu deria. aku sukaa ayat tu. :D

    Ery: haha. tgu kau kawin aku dtg. :)

    ReplyDelete