Wednesday, October 2, 2013

The biggest fuck-face I've ever seen. it's you

Aku tak pernah hidup nak
menagih simpati dari orang lain.
Aku cukup sedar yang mana
ayah selalu pesan jangan
hidup tu sekali kali menyusahkan
orang lain kalau masih berkudrat.
Aku tak pernah nak jadi perempuan
yang banyak menceceh dan banyak
komplain nya untuk dari setiap sudut,
Aku faham perempuan itu rumit.
perempuan itu banyak kerenah nya
banyak mood swings nya.
Aku cuma jarang berkawan dengan
perempuan yang 'pussy'.
Bila mana ada orang yang asik
berpaut dan mengaduh aku rasa pelik.
Perempuan itu lemah?
perempuan itulah senjata paling kuat
bercakap menentang kebenaran.
Mungkin persekitaran kawan laki laki
yang ramai buat aku tak mudah
dan tak ada masa nak layan perempuan.
Kenapa fikiran perempuan itu rumit?
Mungkin nafsu sembilan akal satu itu.
Aku hidup pun berteraskan satu paksi
'I just don't live to please others'
Style aku begitu lah, rockstar, dan
benci pada perempuan yang bermekap tebal
dan bermuka muka.
Aku bukan benci, cuma, meluat.
oh tak ada siapa perfect?
yes yes. semua tak perfect,
biasa nya dalam dunia ni, kau boleh
letak kan semua salah pada aku.
Aku perempuan yang kuat dan tak lemah.
Aku tahu beza orang bodoh dan pandai.


No comments:

Post a Comment