Saturday, March 13, 2010

asasial

dont wait for happiness go out and look for it :DD

okayy, chaos! haha.
damn, bertapa kat only god knows where.
14++ days with
a.r.i.p,kakakengkang,johnkangkung n maryam mcyam.
objective: study,
minor activities:
gossips,
lunch n dinner,
burnin papers,
enjoying sunsets,
mcD marathon,
saving syndrome kid.
macamacam lagi.
hahah.

korang punya muka sure lekat dalam kepala otak aku sampai mati
sebab habiskan masa nak habes asasial ni dengan korang. HOYEAHH.
math dah habis, tinggal 2 fuckingshit papers --> physics and chemistry.
oh lupa, malaysian studies, hahaha.
bodoh tol,if tak postpone exam, dah balik rumah dah now.
pfffttt.admin salah? OH takk, environment yang salah.

haha, lain,
tak banyak ceritra. life fun je.
sumpah, best.
oh, weh, kau tga tipu diri ke?
tak.yep.tak. haha. ntah. mampos lah. kau heran apa weh?
hahahah. life kau best kan? bagoslahh.
memang aku slalu pray for ur hapinesss. :D
aku salah? OH takk sekali lagi aku blame environment.


knp environment salah?
oh. THE MINAH REMPIT EFFECT.
nak tau lebih lanjut?
aku boleh jadi consultant kau. haha.


weh dah, post ni aku nak ckp pasal 5 grouping atom.
hirau apa org kata,pekakkan telinga,
butakan mata,
buat apa yang kau rasa nak buat.
GO FOR IT. YEEEHAAAAH.

okay,am ENOUGH.

No comments:

Post a Comment