Tuesday, March 30, 2010

sukati

eh. adoi.
suka aku lah nak main bola keranjang ke, sepak takraw ke,
bola sepak ke. ada aku pinjam kaki kau? tangan kau?
contoh bagai kau main bola jaring, masak-masak, kawin-kawin,
haha. gila pe? yang kau nak terlibat dgn sukan n games untuk orang cantik tu apesal?
haha.kau cakap bola keranjang ntok balakbalak macho?
hell yeah.mmg. kenapa? ada masalah? so, kau nak cakap aku jantan lah sekarang?
haha. tak jadi kudis lahh weyhh. sumpah x ada apa2 jadi.
kau nak awek LEMAH lembut?
silaakann, aku tak heran.
asal kau BAHAGIA sudah.haha.ikut kau lahh.aku heran apa?
ni nak bagi tau lahh kan,
tolong lah jangan menilai orang dari luar.
hahah.
eh,tapi mampuslahh kan. semua org pun ada hak nak menilai.
haha. tak ada siapa yang sempurna.
suka kau lahh.suka hati aku jugak. YEAHH.

untuk awek3 bersukan kat luar,
teruskan minat. haha. si dia larang ? *takkira cara kasar ke lembut* LOL
mula2 slowtalk.
next,chill.ikut je apa dia nak.sayang kan? :D
pastu kalau boleh jadi sebab pisah, haih, pilihlah
bnyk pilihan, lupakan passion,pergi kat boyfie.
hell yeah ! hahah
slowly jugak cakap; I had ENOUGH :)

5 comments:

  1. haha. saja. chill lah ni. :P weeee. miss kau :'(

    ReplyDelete
  2. perghhh..mara nmpak....rilek2.....mnakutkan ....xpi aku stuju ngn ang...bgus2....

    ReplyDelete
  3. john: haha.mana ada marah :P

    tygrisskisa: Heee. saya jugak. ;DD imy.

    ReplyDelete