Thursday, July 14, 2011

pendek kan smart

kadang kadang aku ni stress jugak.
pergi tengok cermin, muka hensem bukan kepalang
tapi bila ada part sentuh2 jiwa,
mula lah air mata nak mengalir,
jantung hati nak jadi kecut. adoihh.
nak jadi kan cerita, aku ni memang suka rambut pendek
pendek bukan sikit sikit. kalau boleh
pendek nak botak guna mata 2 atau 3 tu kalau potong.
aihh. sebab apa? lagi kecik mak aku dah train
rambut pendek,

"anis, pendekkan je rambut tu rimas mak tgk, kan tgah belajar lagi"

amboi, yang rimas nya aku dia pulak yang overr.
haaa.sampai lah kehari ni aku pendekkan rambut
selalu. get used, omputih kata.
tiba tiba sampai semalam dia berbunyik,

"mak tak nak tgk kau potong rambut lagi, bagi dia panjang dah macam lelaki"

aaa.biasalah,
mulut mmg gatal
suka menjawab,

"mak ada sorg anak lelaki je, tak kan tak nak tambah lagi sorg? :B"

yang jadi tanda tanya.
whyy baru sekarang nak sibuk marah
rambut pendekkk. dia jugak yang ngaja nye.
biarlah. aku pun sedih jugak
terpotong rambut. haha. konon nak belaa.
tapi kalau kau org ada rambut wavy pun
mesti tahu word berat tu apa.
berat oi. berat. haha.
itu yang aku malas nak jaga. -.-
dah besar kut.
minta jadi feminin. ahh.
:|

No comments:

Post a Comment