Thursday, June 24, 2010

bukan, bukan aku lah. bukan kau pun,

baguslah kalau semua dah berjalan lancar.
semua ada hidup masing masing.
semua dah tak harap sama lain.
semua boleh fikir apa keperluan sendiri.
semua buat masa ni boleh jadi org
yang paling pentingkan diri.
dan oh, bukan nak nasihat bagai
tapi kau tahu, hidup tak boleh selalu
bergantung harap pada orang lain.
cukuplah kau percaya
pada diri kau. jgn manja sgt.
jadi kuat sikit, berdikari,
diri atas kaki sendiri.
mungkin maksud kau perlukan perhatian. (:
oh, tak apa, bagi diri kau sendiri perhatian
sepenuhnya dulu.
apa yang kurang, lengkap kan,
apa yang serong, tegakkan.
oh btw, ayat : "you WERE the one who make me smile"
kau masih terngiang.
aku pelik kenapa.
lagi nak pertikai siapa heartbreaker skrg?
haha. biarlah,
satu hari nnt mungkin dia hilang.
bukan nak ckp aku hidup selubung dgn kenangan,
mampuslah kau nak ckp apa.
cuma harap semua tu buat pengajaran.
hidup jadi org tak secure mcm aku ni susah.
sikit sikit rasa mcm mcm pelik pelik yang tak best.
bukan alasan bulat atas nama perempuan,
cuma itu habit. yes, dan itu lah aku cuba kurangkan.
bukan cuba, aku tahu aku mampu. (:
haha. tapi buat masa sekarang hidup aku lagi
aman bergantung pada diri sendiri.
aku tahu diri aku tak pernah betray aku.
aku tahu semua isi hati diri aku,
aku boleh baca dia. (:
sudah lah kan. semua dah berlalu.
bukak cerita baru. masing masing semakin matang.
hidup perlu sikit pengorbanan.
baru stylee ;DD
haha.
hakuna matata tahu?
ENOUGH

No comments:

Post a Comment