Monday, December 20, 2010

awhh, it was nothing. I miss you sahaja. :D

aku busy kan diri
harap harap dapat lupa
aku dalam state rindu
kau gila babi.
tapi sebab darah yang
mengalir dalam badan aku
udara yang aku hela
semua ada kau,
so rindu aku kat
kau every second pun
tak lekang.
kuat impact kau dalam
hidup aku.
:D best, aku suka. biar dia stay okay?
jangan bagi feelings tu pergi mana
mana. biar je.
haha. somekind of
miracle bila find out
aku boleh hold on, sabar, semua la.
aku rasa bliss gila weh.
rasa unbelievable.
tak tahu, feelings tu mcm
tak boleh nak describe.
tahu tak?
pagi tadi aku jalan jalan
fikir boleh tak kalau nak jumpa
this coming christmas?
hoo. then, second thought
you did told me yesterday
you really want a break a rest.
so, tak apa lah. maybe i can hold on.
tunggu bila bilaa lah we can meet.
oh i dont fucking mind
bila boleh jumpa
sebab i think kita ada
a lifetime to spend with.
so why rush? ;DD
and and,
GOOD THINGS COME TO THOSE WHO WAIT.
seriously kan? ;DD

3 comments:

  1. awwh, sweetnya! :) sabar lah, there's always a good news utk mereka yg bersabar. :)

    ReplyDelete
  2. beby, :) im proud of you. and i miss youuuu. :) entry ni buat aku touching. i like it

    ReplyDelete