Thursday, December 23, 2010

kalau ini fikiran lelaki

aku rasa sometimes perempuan ni
macam fuck jugak tau,
24 jam nak berkepit dengan boyfriend.
weh minah, kalau kau tu bini tak apa la
ini baru je jadi girlpren aku
dah sibuk busy memanjang nak mebebel bebel
segalaa. alahai, rimas aku dibuat nya.
nak di tegur sayang,
nak di marah nanti merajuk.
susah nak layan kau orang ni lah.
baru tak text sekejap fikir macam macam
fikir aku ada betina lain lah
fikir aku pergi menggatal lah
fikir yang bukan bukan je fikir dia.
apa masalah? kau tak trust lelaki ke?
ingat semua lelaki ni sama suka main kayu kayu ?
kalau kita org dah cakap sayang kau
seorang makna nya kau seorg je lah.
tapi kalau ada perempuan yang menggatal dgn aku
apa salah nya aku layankan kan?
alah, saja saja buat sedap.
nak test power ni haa, mantap lagi tak
cara mengorat nyaa.
okay ke tak? haha.
alah alah, kalau kita org dah syg, kita syg la
dekat awek tu.
ada awek yang boleh buat kita gila lagi.
apa hal nya tu? kau org bikin rileks je.
tak payah nak kecoh kecoh gelabah
macam besok nak perang.
kalau aku busy duk main game tu faham lah sikit,
aku tgah main game. ish, itu pun nak ckp.
game dgn kau org awek2, game lagi
best, boleh puas kan aku.
haha, kau org pun
kalau nak sentap merajuk cukup lah
sekali masa time time nak ke tengah ke atau sesudah
datang bulan. kalau hari hari
alamat sesak la aku nak melayan. hahaha.
lagi satu, bukan tak suka kau canang satu dunia
kita sedang bersama tapi kau tak rasa
kita tu tak de lah fames mengalah kan angelina jolie dgn brad pitt.
haha. cukup sekadar aku sayang kau, kau sayang aku.
faham kan?

ini fikiran lelaki. memang cool.
kita pun sayang kan?
jadi tak perlu buat satu benda tu
complicated. chill je.
wah, kira kira pengalaman tu
banyak jugak jasa diaorg.
haha. okay lah,
ni sikit je apa aku boleh share.
tak tahu lah perempuan tu fikiran dia kompleks mcm mana.
and well, tuhan tu Maha Mengetahui.
di ciptakan sesuatu itu saling berpasangan kan?
bayangkan semua orang plain?
mungkin dunia jadi bosan dan dull.
bottom line is, just be thankful for everything :D

2 comments: