Thursday, May 13, 2010

bestbuddy (:

En. Haziq Zakaria,
conversation tadi buat aku gembira. tapi tak habis :'(
thanks duhh. haha, biar aku buka minda kau,
dan kau sedar kan aku.
oh dan tadi kau ada janji ?
haha.kau break pun tak apa,aku dah biasa. tapi kalau boleh,jgn duhh. :D
semua insan biasa.
ehh, aku cuba terangkan kat kau.
dan kau cuba selam cerita aku.
emm, dua2 pun make sense.
aku cuba amik dari sudut positif.
ikut cerita kau, semua pun pasal hati tak boleh nak ungkap.
haha, bhai, jangan nak adamaya sgt lah :P
esok episode last weh, jgn telepas. haha. gila.
sure happy ending punya kut. haha,
tapi dlm real life, aku tak pasti happy ending tu ada. (:
ikut cerita aku, aku nak focus masa hadapan.
ye, maksud aku, kekecewaan itu sesuatu yang menyeronokkan.
kecewa ajar aku jadi manusia yang lebih matang
dan berfikiran terbuka.
membuka pandangan dan fikiran agar aku tak buat
kesilapan yang sama masa hadapan.
haha. kau dah dengar semua consideration aku kan?
kau dah tahu apa titik lemah dlm hidup kan.
dan suka aku ckp, PERASAAN TU ABSTRAK bhaii. (:
kau tak boleh paksa, ia datang dan pergi *betul taty (:
haha.

ENOUGH.
sir kei, can't wait to meet you.
:D

No comments:

Post a Comment