Thursday, May 27, 2010

magic or miracle?

oh yea.
smalaman aku try figure knp ada rasa sayang,
hahahah,
sumpah lawak.
alah alah, kalau semua y positif pun ada negatifnya
mmg sampai kiamat pun tak jumpa jwpn knp sayang sumone. haha (:
"saya sayang awak sbb baik"
nanti kalau tak baik, tetap sayang.
"sayang awak sbb luaran"
nanti masa dah tua pun still sayang.
"sayang awak sbb boleh buat saya senyum"
ohh, nanti ada org lain boleh buat awak senyum.
sure awak dah tak sayang saya.
(tak tahu. tapi, aku tahu, yakin, sure sumwhere sumhow sure ada answer.
sbb things happen on purpose)
feeling tu abstract. ye.
dia dtg dia pergi.
dia yang buat kita nama nya berperasaan,
tak ada dia, semua pun dull.
semua pun tak adaa apa apa menarik.
haha.
kalau aku jumpa jwpn, aku pasti beri tahu.
kenapa? ? o.O

HAKUNA MATATA.
still not ENOUGH.
tak nak sbb tak tahu,
tak nak sbb tak ada.
ohh, semua mmcm magic?
haha. cool. (:

No comments:

Post a Comment