Thursday, May 13, 2010

hakuna matata (:

ehh, maaf, perempuan itu mmg ikut perasaan.kata pun ada seakal.
mereka mmg kadang tak mengerti.
tak faham apa yang si lelaki nak.mahu.
si lelaki nakkan kesempurnaan.
kesempurnaan yang mcm mana?
mcm ni; "tolong jangan buat aku rimas, 24/7 pun kau
mahu tahu aku bikin apa.kau mahu periksa aku dimana.
buat apa, dengan siapa."
rakan, kau tak boleh salah kan si lelaki kalau mereka
berkasih dgn perempuan lain.
iyaa, mereka rimas. mereka mahu kan trust kau.
sbb kau dah ada kat dlm hati mereka, *bisik; jgn risau.
bukan nak blame 100% pada si perempuan sbb sifat dia.
cuma nak bagi minda buka luas sedikit.
dan kedua2 mereka pun perlu ada komunikasi.
apa yang tak puas, di luah, jangan pendam dalam,
nanti makan diri.siksa,tahu? itu conflict diri sendiri,
kalau tak mahu kerjasama dgn pasangan sendiri.
apa aku cuba sampai kan, dalam masa berpuluh tahun, lambat laun
benda ini pun bakal jadi.buat diri sendiri dan rakan2.
aku akan terima jika pasangan hidup aku ada hati dgn pihak lain.
aku pasti pihak lain itu juga manusia, berperasaan.
ye kawann, perasaan itu tak boleh di duga kan. :)
kalau kau sedar, aku sanggup lepaskan kau untuk siapa saja yang kau
ada hati dan berperasaan. (: bukan ungkit, cuma nak maklumkan.
aku bukan kalangan mereka yang gemar berjuang sehabis mati
untuk dapatkan apa yang mereka mahukan.
*dalam soal hati dan perasaan, atau yang korg panggil cinta.
aku lebih cenderung biarkan kau pergi dgn kata kau;
"dia boleh buat aku bahagia,lebih dari kau"
maaf, itu mmg sifat aku (:
dan aku lagi suka lihat kau bahagia di sisi org yang kau sayang,
heyy, hidup ini memang begitu.



terima seadanya.
letak diri kau di semua pihak.
bayangkan,gunakan imaginasi.
rational, bukan hati dan perasaan.
HAKUNA MATATA.
it means no worries.
aku bahagia.
:DD ENOUGH.
fake :) ?

No comments:

Post a Comment