Thursday, March 24, 2011

I post what I like. mind you, this is my territory

tak boleh ke banyak lagi benda kau nak pointed kat aku?
kau nak blame aku kau nak geram kat aku.
pernah aku kacau life kau pernah aku tegur kau?
bukan nya cara kau tak elok tapi lama sangat kau simpan
apesal tak on the spot hari aku buat kesalahan
babi gampang besar tu kau cakap? eh, kau bukan kenal aku hari ni tau.
bukan kau kenal aku dalam aku state babi sumpah aku baik gila
pakai tudung mulut baik sopan santun apaa semua mcm budak perempuan lain.
dengar sini, kau tak boleh accept siapa aku itu bukan persoalan aku.
masalah kau. sebab aku tak pernah kacau hidup kau pun,
tak pernah. kau sayang aku sebab tu kau tegur.
sukahati lah. lepas tu aku yang patut pujuk kau merajuk?
nak menyentap. brotha, i was there for you. in your deepest tears.
NO YOU DON'T REMEMBER..
sukaaa hati kau la. aku bukan nak mengungkit
tapi aku pelik, aku buat kerja off campus.
I know person who can be trusted,
but i was fucking shit wrong !
iyaaa. sukahati kau la lepas ni nak canang cerita pasal aku
terima kasih la banyak banyak.
terima kasih tak terhingga. sebab aku tak pernah kacau life kau.
tak pernah kut. aku support apa kau nak buat iya lah.
ikut kau lah. apa kau rasa best. kau ada mulut, kau ada mata pandai2 la.

people telling us to be ourself yet they JUDGE us. watafak?
so keep on pretending bastards! people judge.
they see what they want to see.
oh, seingat aku kau memang bagus pun.
tak ada flaw. flawless. thank you.

No comments:

Post a Comment