Saturday, March 26, 2011

ini kan life yang kau pilih?

cita cita aku mencapah.
kadang rasa nak jadi pembaca berita
tak kurang jugak nak jadi DJ radio.
lepas tu bajet nak try modelling.
nak jadi ahli music nak jadi penyanyi.
pernah rasa nak belajar fashion
jadi macam jimmy choo donna karan
diorg semuaa.
sat lagi nak jadi ahli physics,
kalau kau nak tahu aku paling minat
matematik. bagi aku equations,
matematik yang macam add math tu.
lepas tu karang nak jadi peramugari,
eh tak la, sekali sekala
pun ada rasa nak jadi dentist.
tapi dalam hati yang paling dalam aku
selalu nak jadi pilot. haha. gelak la.
cita cita aku apa kau kesah?
aku rasa mesti best dapat jalan atas awan.
sumpah cool gila.
eheem tapi itu lah.
apa kita lalu sekarang layan kan je lah,
seronok ke tak kita punya cerita.
kita punya life. nak buat macam mana.
pernah rasa menyesal dalam decision
dalam life? tak apa. bad decision,
that's alright kan? (:
apa fikir? larung je la. this is my silly life :D


p/s: nak dapat four flat dengan
course yang tak masuk dengan kau?
ahh, mimpi dulu la brotha. haha.
lain lah kau mmg genius, gifted :)

No comments:

Post a Comment