Monday, August 22, 2011

money can buy anything seriouslyy

where to start?
current addiction is vanilla coke.
last time I remember bicarbonate
drink is the one yang boleh buat
aku dizzy so after minum one
sure rasa mabuk pening nak muntah apa semuaa.
but it was last time la.
recently minum vanilla coke terus
sukaa and tak ada apa rasa pening pun.
mungkin dah akil baligh?
haha.*tak masuk akal.

ya Tuhann, panjang nyaa intro.
aku nak tulis benda lain
sebenarnyaa. well, I'm currently
working at this one apparel boutique.
working is not an easy job.
it's nothing to be playing around.
yes, I go there to spend my whole
school holidays and others of course
to shake my ass for the pay.
tengok staff lain work their best
earning monthly payy to sara anak and family
really touched me a lot. well, of course
bila dah akil baligh ni laa baru think straight.
bukan duk g kerja lepak lepak, buang masa.
tahu lahh, gaji pun bukan berapa sgt weh
sebulan tu haaa. nak bayar rumah, kereta,
anak makan pakai minumm, gila wehh
banyak duit nak pakai serious.

oh oh, Fuck my life. sedang aku menulis post ini
jiwa dikacau dengan lonjakan hati untuk
menulis satu lagi post lain yang
seronok ronok lahhh. hahaha.
#iklan sekejap.

let me finish with this one first. mati lah
esok kerja full mesti mengantuk.
HAHA. biarlah -.-'
tak ada apa pun aku nak cakap
sebenarnay cari duit ni
bukan mudah, as parents lagi sakit
ohmai. bila cakap pasal gaji besar
and apa tu haaaaa emm
perancangan money, it is a serious matter.
because how high you ada pay,
if you don't know how to
use your money wisely and ber budget
sure thing duit bnyk pun rasa tak cukup.
haihhh. this is a reminder for me
myself and for everyone out there :)
I seriouslyy need to start saving for kahwin
dan sebagainyaa. -..- haha
tolong tolong ingatkan saya ok folks? :B
thanks :D

No comments:

Post a Comment