Monday, May 9, 2011

aku seronok tipu kau tau (:

hey, kau kene tahu ini, aku tak pernah ada sekelumit pun rasa sayang kat kau.
Sayang aku pada orang lain. Kau ni tak ada guna. Dulu tinggal kan aku.
Sekarang aku puas hurt kau. Memang padan dengan muka kau.
sepuluh bulan dulu semua aku cakap semua aku tipu semua aku tipu, semuaa.
Sebab tu aku sengaja reka cerita konon aku tak pernah berkasih jadi tak reti 
nak berpegang tangan. sebab tu setiap kali aku cium kau, mata aku tak pernah tutup rapat.
sebab tu aku tak ada hati nak simpan number telefon kau dalam telefon aku.
sebab tu setiap kali kita jumpa aku padam semua inbox dalam telefon aku.
itu pun kau tak nampak ke? kau tak tahu ke yang aku mmg sayang orang lain
dari dulu? kau ni bukan siapa siapa pada aku pun. aku saja nak buang masa dengan engkau.
haha. memang ada setan dalam hati aku kata hancur kan hati kau kuat kuat.
aku tak pernah sayang kau. semua kata kata manis aku itu semua dusta. tak ada benarnya.
kau bodoh, pergi percaya kenapa? kau tak sempurna untuk aku. kau banyak cacat cela.
aku tak pernah sayang kau tau, seronok rasa tipu kau :)

3 comments: