Wednesday, May 4, 2011

sepuluh bulan

kalau kau nak tahu.
hari ni genap 10 bulan
aku dengan kau.
10 bulan tau. lama kan.
tapi malam ni
malam paling sedih
aku rasa sepanjang
setiap bulan bulan
kita together.
kau faham tak?
tak tak, aku yang
tak faham kau.
aku yang tak faham
kau sedang sibuk exam.
aku yang selfish
nak kau sekarang.
sorry. sorry gila.
aku banyak susah kan kau.
kalau kau nak tahu,
past 2 months yang lepas
aku hardly rasa presence
kau.entah laaaa maybe
sebab jarak.masa.
tapi tak boleh salahkan tu semua.
aku tak tahu mana
silap. aku sendiri barangkali.
aku nak beritahu kau,
tak ada seorg manusia
dalam dunia ni
boleh buat apa kau buat
apa aku rasa.
boleh buat mata aku sembab
berhari hari fikir pasal kau
boleh buat aku nervous
everytime jumpa kau
boleh buat aku rasa
cantik bila ada dekat
dengan kau. kau faham?
kalau aku tak kisah,
kalau aku ada bnyk org lain
aku dah tak kisah
apa jadi dgn kita.
aku sayang kau.
aku sayang kau gila babi.
kalau beri aku satu juta
orang pun tak ada yang
dapat replace kau.
kau tahu tak? tak ada
yang boleh buat aku
rasa macam mana kau
buat aku rasaa semua tu.
aku rindu kau,
aku kalau boleh nak kau
selalu, nak dekat,
macam mana. kene
accept kita mmg jauh macam ni.
jauh dari distance.
jauh dengan keadaan kau.
aku kene accept.
kau bukan civilian.
aku kene faham semua tu.
beri aku masa sikit.
tapi kalau boleh,
malam ni aku nak lari
jumpa kau
beritahu kau yang aku
sayang kau sampai mati.
aku sayang kau seorang.
sungguh.
kalau jarak kita dekat
memang aku ada sebelah kau
sekarang.
hisyam please,
siapa siapa baca beritahu dia
aku sayang dia sangat sangat
sebab aku tahu dia
dah tak baca blog aku.
kenapa? busy gila katanya.
hmmm.entahla.
happy 10 months together
sayang.

2 comments: