Sunday, May 8, 2011

moving on is not that hard after-all

macam mana nak cakap?
kalau kau kata itu revenge
aku tak ada tipu kau dulu.
at least aku tak drag relation tu
sampai sepuluh bulan.
kalau mengandung pun dah ber anak.
masa tu pun reason yang sama.
orang yang sama. aku malas.
aku dah fight. tapi aku tetap kalah.
so why trying so hard?
berapa bulan, tiga bulan je kan?
you mistaken blurry between the past and present.
tak apa lah. it's your choice. 
you call it revenge? after all what Ive been telling
you that I'll be the best, we can work things out 
together. senang nya reason kau. tak apa.
no wonder lah number aku pun x pernah save,
ramai lagi perempuan dalam hidup kau.
kau ni hot tau. haha. tak apa lah,
kalau ada orang lain lepas ni take a really good care
of her. tak pun kalau betul kau dgn amore,
bagus lah, sayang dia 100% macam mana 
kau sayang dia sekarang :)
jangan hurt dia tau. or mana mana perempuan 
yang kau sayang pun lah.
too bad aku kau tak pernah sayang.
is it too bad or too sad?
haha. tak kesah la. malas nak cakap panjang 
panjang. we're only teenagers,
Love is over-rated. 

1 comment:

  1. babyyy,
    don't worry much.
    you still got a long way to go.
    and i believe perempuan yang baik untuk lelaki yang baik.
    no worries :))

    ReplyDelete